Europark Maribor / Zgodovina

Kratka zgodovina

Že leta 1996 so se začele prve aktivnosti za gradnjo nakupovalne destinacije v Mariboru. Po obetavnih rezultatih marketinške raziskave in najdeni ustrezni lokaciji je bila sprejeta odločitev o gradnji novega nakupovalne destinacije, ki bo za celotno regijo postavil nova, mednarodno uveljavljena nakupovalna merila. 23. oktobra 1998 smo svečano položili temeljni kamen in gradnja se je lahko pričela. Po samo 11 mesecih so bila končana groba gradbena dela (24. septembra 1999).

Po skupno 22 mesecih gradnje, kar je do takrat za tovrstne objekte veljal kot slovenski rekord, so se 23. avgusta 2000 odprla vrata najsodobnejšega, do takrat največjega in najprijaznejšega nakupovalne destinacije v Sloveniji. V septembru 2004 smo v Europarku pričakali že 20 milijonov kupcev, zato smo intenzivno začeli s snovanjem širitve nakupovalne destinacije Europark. Z gradbenimi deli za razširjeni Europark smo pričeli 21. junija 2006, ko smo položili temeljni kamen.

3 otvoritve razširjenega Europarka

Prva otvoritev se je zgodila 21. marca 2007. Odprli smo težko pričakovani prizidek z 28 novimi in prenovljenimi prodajalnami na kar 6000 kvadratnih metrih. Kupcem in obiskovalcem smo ponudili vrhunsko ponudbo izdelkov in storitev mednarodno uveljavljenih blagovnih znamk na enem mestu. Za otroke smo v bližini gostinskega kotička uredili edinstveni otroški park “Čarobni svet”. Medtem ko starši brezskrbno nakupujejo, se lahko najmlajši zabavajo v družbi kraljev, kraljic, čarobnega drevesa ter na toboganih in mostovih.
Druga otvoritev se je zgodila 9. julija 2007, ko je Europark postal bogatejši še za 14 novih in prenovljenih prodajaln ter lokalov. Še posebej so za obiskovalce bile zanimive prodajalne, ki jih do tedaj v Mariboru še ni bilo.
Tretja otvoritev razširjenega Europarka se je zgodila 23. avgusta 2007, ko je po 60 milijonov evrov vredni investiciji največje in najbolj priljubljeno nakupovalno destinacijo severovzhodne Slovenije zasijalo v povsem novi podobi na več kot 40.000 kvadratnih metrov prodajnih površin.

Ponudba se je s prejšnjih 65 prodajaln in lokalov povečala na 120. Nekatere blagovne znamke so prvič predstavljene tako v Mariboru kot tudi v Sloveniji.

Prenova garažne hiše

V letu 2011 smo celovito prenovili našo garažno hišo in s tem zagotovili enostavnejše in učinkovitejše parkiranje, lažjo orientacijo kupcev in izboljšanje pretočnosti prometa. Kot novost smo po vzoru najsodobnejših evropskih nakupovalnih središč uvedli inovativen in tehnološko podprt parkirni sistem s preglednostjo zasedenosti parkirišč in enosmernim prometnim tokom. Prav tako smo poskrbeli za barvne etaže parkirne hiše ter dodatni uvoz in dodatni izvoz.

Od svojih začetkov do danes je Europark postal najbolj priljubljeno nakupovalno destinacijo v severovzhodni Sloveniji, saj ga povprečno mesečno obišče okoli pol milijona kupcev. Europark je pomemben tudi z vidika zaposlovanja, saj se je s prenovo in širitvijo število delovnih mest v Europarku približalo številu 1000.

Europark s svojo pestro ponudbo pod eno streho ponuja vse blagovne znamke, ki v Evropi in svetu nekaj pomenijo.

Obrazec za pohvale
in pritožbe