Europark Maribor / Novice / IŠČEMO NOVEGA SODELAVCA – Asistent vodje nakupovalne destinacije (ž/m)

IŠČEMO NOVEGA SODELAVCA – Asistent vodje nakupovalne destinacije (ž/m)

Asistent vodje nakupovalne destinacije (ž/m)

 

Za podporo vodji nakupovalne destinacije za določen čas iščemo osebo za delovno mesto asistent vodje nakupovalne destinacije (ž/m).

 

Kdo smo?

Europark – svet nakupovanja in vsakodnevnih storitev, prepleten s svetom družabnosti, zabave in sprostitve, gostoljubnosti in dobrodelnosti. Za zadovoljstvo in dobro počutje naših kupcev si vedno prizadevamo ponuditi najaktualnejšo ponudbo, ki sledi evropskim in svetovnim trendom.

Nakupovalno središče upravljamo od leta 2000, razvili smo se v največje in najsodobnejše nakupovalno destinacijo v severozahodni Sloveniji, delujemo pod okriljem avstrijskega SES Spar European Shopping Centers GmbH, ki v Sloveniji upravlja še Citypark Ljubljana, Center Vič Ljubljana, Alejo Ljubljana ter Citycenter Celje.

 

Kaj potrebuješ, da izberemo prav tebe:

  • ali VII. stopnjo izobrazbe ekonomske ali družboslovne oz. sorodne smeri,
  • dobro znanje nemškega in pasivno znanje angleškega jezika,
  • dve leti delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
  • samoiniciativnost in visoko mero odzivnosti ter prilagodljivosti na dnevno dogajanje v nakupovalni destinaciji,
  • natančnost, učinkovitost in ažurnost pri delu,
  • timsko usmerjenost in fleksibilnost,
  • motiviranost, proaktivnost in sposobnost iskanja učinkovitih rešitev
  • uporabna računalniška znanja MS Office,
  • delovne izkušnje s področja računovodenja,
  • urejenost,
  • vozniški izpit B – kategorije;

 

Tvoje prednosti bodo:

  • dobro zanje tujega jezika (nemščina),
  • samoiniciativnost, proaktivnost in dobre komunikacijske sposobnosti (ustno in pisno);

 

Tvoje naloge bodo obsegale:

  • podporo vodji nakupovalne destinacije v zadevah kot so: telefonska in pisna korespondenca, organizacija terminov, priprava in izdelava pisne dokumentacije ter prezentacij, sprejem strank,
  • kontaktiranje z najemniki in dobavitelji,
  • vodenje evidenc najemnikov, najemnih pogodb in vseh dokumentov povezanih z najemnim razmerjem,
  • podporo vodji pri občasnih projektih nakupovalne destinacije: administrativne in operativne naloge,
  • prevajanje raznovrstnih dokumentov iz nemškega v slovenski jezik in obratno,
  • pripravljanje in izdajanje računov,
  • pripravo mesečnega poročila o doseženih ciljih/poslovanju nakupovalne destinacije,
  • sestavo poročil o odprtih postavkah ter izterjavo dolžnikov,
  • odgovornost za prodajo darilnih bonov,
  • administriranje sistema Time v SAP-u,
  • vodenje evidenc s področja zagotavljanja varnosti in zdravja pri delu;

 

Nudimo ti:

  • zaposlitev za določen čas s poskusnim delom in stimulativno plačilo,
  • atraktivno, zanimivo in pestro delovno okolje,
  • samostojnost pri delu,
  • delo v dinamičnem, motiviranem timu z mednarodnim znanjem.

 

Tvoj življenjepis s sliko in prijavo pričakujemo do vključno 13.09.2020 na elektronski naslov:

zaposlitev@ses-european.com