Skip to main content
Europark Maribor / Zaposlitveni oglas / Postani vodja tajništva uprave (m/ž)

Postani vodja tajništva uprave (m/ž)

Rok prijave: do vključno 5. 5. 2025

Europark Maribor – svet nakupovanja in vsakodnevnih storitev, prepleten s svetom družabnosti, zabave in sprostitve, gostoljubnosti in dobrodelnosti. Za zadovoljstvo in dobro počutje naših kupcev si vedno prizadevamo ponuditi najaktualnejšo ponudbo, ki sledi evropskim in svetovnim trendom.

Nakupovalno središče upravljamo od leta 2000, razvili smo se v največje in najsodobnejše nakupovalno središče v severozahodni Sloveniji, ki letos praznuje 25. obletnico. Delujemo pod okriljem avstrijskega SES Spar European Shopping Centers GmbH, ki v Sloveniji upravlja še nakupovalna središča Aleja Ljubljana, Citypark Ljubljana, Center Vič Ljubljana ter Citycenter Celje.

Za uresničevanje smelo zastavljenih ciljev vabimo v svoje vrste osebo za delovno mesto vodja tajništva uprave nakupovalnega središča, ki bo odgovorna za administrativno ter organizacijsko podporo vodji in ostalim oddelkom nakupovalnega središča Europark.

Kaj potrebuješ, da izberemo prav tebe:

  • visokošolsko izobrazbo prve stopnje ali visokošolsko strokovno izobrazbo (pred bolonjsko reformo) ekonomske ali družboslovne smeri,
  • tri leta delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
  • znanje nemščine,
  • osnovno poznavanje računovodstva,
  • poznavanje blagajniškega poslovanja,
  • odlične komunikacijske in organizacijske sposobnosti,
  • samoiniciativnost in visoko mero odzivnosti ter prilagodljivosti na dnevno dogajanje v nakupovalnem središču,
  • natančnost, učinkovitost in ažurnost pri delu,
  • zmožnost postavljanje prioritet pri delu,
  • motiviranost, proaktivnost in sposobnosti iskanje učinkovitih rešitev,
  • timsko usmerjenost in fleksibilnost,
  • dobro poznavanje računalniških orodij MS Office,
  • vozniški izpit B – kategorije.

Tvoje prednosti bodo:

  • dobro znanje nemškega jezika,
  • poznavanje računovodstva, predvsem knjigovodstva, in blagajniškega poslovanja.

Zaupali ti bomo naslednje odgovornosti:

  • odgovornost za sprejemno mesto uprave nakupovalnega središča,
  • aktivno negovanje partnerskih odnosov ter kontaktiranje z najemniki in dobavitelji,
  • nudenje podpore najemnikom pri organizaciji njihovih aktivnosti v nakupovalnem središču,
  • vodenje evidence vhodnih računov za nakupovalno središče in odobravanje le-teh, izstavljanje izhodnih računov, sodelovanje z računovodstvom,
  • odgovornost za darilne bone: nabava, prodaja, knjiženje, zaključevanje blagajne, sodelovanje z zunanjimi deležniki, ki so vključeni v proces prodaje darilnih bonov,
  • dnevno vodenje in sodelovanje z informacijsko točko v nakupovalnem središču,
  • izdelava analiz prodaje darilnih bonov,
  • administriranje sistema Time v SAP-u,
  • skrb za nabavo pisarniškega in po potrebi drugega materiala za upravo nakupovalnega središča,
  • skrb za dokumentacijo in evidence (zakonske, interne),
  • aktivno sodelovanje in pomoč vsem oddelkov v upravi nakupovalnega središča,
  • ostala dela po navodilu vodje.

Nudimo ti:

  • Tagotavljanje pogojev za nemoteno delovanje in obratovanje nakupovalne destinacije s tehničnega, prometno tehničnega, varnostnega ter čistilno tehničnega vidika,
  • zagotavljanje vzdrževanja in servisiranja vseh naprav, stavbe in zemljišč nakupovalne destinacije,
  • odgovornost za vsa tehnično pomembna delovna sredstva nakupovalne destinacije,
  • vodenje tehničnih projektov,
  • strokovno in organizacijsko vodenje zaposlenih v oddelku Hišna tehnika,
  • sodelovanje in koordinacijo s pristojnimi oddelki na sedežu koncerna, z zunanjimi izvajalci in dobavitelji,
  • zagotavljanje izpolnjevanja vseh z nakupovalno destinacijo povezanih zakonsko določenih uradnih nalog in zahtev,
  • aktivno sodelovanje in komunikacijo z najemniki oziroma s pristojnimi osebami iz strani najemnikov,
  • pomoč vodji nakupovalne destinacije pri pripravi letnega budžeta za oddelek in medletna spremljava ter analiza porabe sredstev,
  • pripravljanje analiz za potrebe poslovodstva,
  • odgovornost in skrb za evidence in dokumentacijo povezano z bistvenimi odločitvami za nakupovalno destinacijo.

Nudimo ti:

  • dolgoročnost zaposlitve, prvo pogodbo o zaposlitvi pa bomo sklenili za določen čas s poskusnim delom,
  • stimulativno plačilo,
  • maksimalen regres, božičnico, ob uspešnih angažmajih dodatno medletno stimulativno nagrajevanje,
  • vplačevanje v dodatno pokojninsko zavarovanje,
  • dodaten dan dopusta, če si starš prvošolčka ter dan za uvajanje otroka v vrtec,
  • zanimivo in raznoliko področje dela v mednarodnem okolju s stalno možnostjo učenja,
  • delo v prijetnem delovnem okolju z zagotovljenim parkirnim prostorom.

Oddaja prijave

Če se najdeš v filozofiji našega podjetja, ki si jo lahko podrobneje ogledaš tudi na naših spletnih straneh Homepage | SES European (ses-european.com) ter Europark Maribor | Dobrodošli v središču nakupovanja in doživetij in ti opisano delovno mesto predstavlja nov izziv, se nam s prošnjo in življenjepisom v slovenskem in nemškem jeziku oglasi do vključno 5.5.2025:

  • pisno na naslov:
    SES Center Management, družba za upravljanje, d.o.o.
    »za razpis«
    Moskovska ulica 4
    1000 Ljubljana
  • prek elektronske pošte
    na naslov: zaposlitev@ses-european.com.
Europark-Zaposlitveni-oglas-Vodja-Tajnistva-F-1080x1350-fb
Facebook Europark